Organist søges til Gjesing og Nørager kirker

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

En stilling som organist ved Gjesing og Nørager kirker er ledig fra 15. marts 2024

Stillingen er på 12 timer om ugen. Organisten har følgende opgaver:

  • at varetage den instrumentale musikledsagelse ved gudstjenester og kirkelige handlinger, herunder også lørdagsdåb.

Vi forventer at du:

  • Har en organistuddannelse eller tilsvarende
  • Har interesse for både traditionelle og nye salmer
  • Kan understøtte salmesangen og berige menigheden musikalsk
  • Kan lide at indgå i arbejdsfællesskaber
  • Samarbejder med præster, kirkemusikere og kirketjenere i storpastoratets øvrige kirker.
  • Deltager i gensidig afløsning med øvrige organister i Vestre Pastorat
  • Er ansvarsbevidst, imødekommende og fleksibel.
  • Har kompetencer til at kunne håndtere kikkeadgang til den digitale platform Churchdesk.

Vi tilbyder:

  • Et godt teamsamarbejde omkring gudstjenester og øvrige arrangementer
  • Et velfungerende arbejdsmiljø med engagerede kolleger og menighedsråd
  • Mulighed for selvstændig planlægning og indflydelse på arbejdet
  • En arbejdsplads med en uformel omgangstone

Information:

Ansættelse sker ved et samarbejde mellem Gjesing Menighedsråd og Nørager Menighedsråd. Gjesing og Nørager sogne har i alt 1352 indbyggere. Det vil være en fordel at have bil.

Oplysninger og ansøgning:

Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til kontaktperson i Nørager Ingeborg Andresen pr. mail 8268fortrolig@sogn.dk eller telefon 24 65 81 88 eller kontaktperson i Gjesing Inger Birch pr. mail 8267fortrolig@sogn.dk eller telefon 51 24 25 91.

Ansøgningen med relevante bilag sendes til kontaktperson Ingeborg Andresen pr. mail til 8268fortrolig@sogn.dk  

Ansøgningen skal være menighedsrådet i hænde senest den 15. februar 2024.

Ansættelsessamtaler samt prøvespil vil finde sted torsdag den 22. februar 2024 fra kl. 16:00

Menighedsrådene kan oplyse, at der vil blive indhentet referencer, og der vil blive indhentet børneattest ved ansættelse.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Norddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (12-12 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Norddjurs Provsti, Torvet, 8500 Grenaa

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5985741

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet