BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til et spændende arbejde med mange forskellige opgaver indenfor vejområdet, og vil du gerne arbejde på en fantastisk arbejdsplads med gode kolleger, højt til loftet og med mulighed for hjemmearbejde? – så skal du læse videre her!
Først lidt om os…I driftsgruppen er vi fem medarbejdere, både nye og mere erfarne kræfter, som alle hjælper hinanden.
Vi vægter faglig sparring, samarbejde og et godt arbejdsmiljø højt. Teamet er en del af afdelingen Vej og Ejendom som er fordelt op i følgende områder, ejendom, administration, udvikling, vej og drift.
I afdelingen har vi generelt en uhøjtidelig omgangstone og en flad organisationsstruktur. Der er stor tillid til medarbejderne som kommer til udtryk gennem frihed, ansvar og selvstændighed. Der er også gode muligheder for at løbende deltagelse i relevante kurser, konferencer og faglige netværk.
Det faglige vi arbejder med…Driftsgruppen har ansvaret for udarbejdelse af driftsgrundlag for kommunens veje, grønne områder samt vintertjeneste. Opgaverne består hovedsageligt i udformning af driftsplaner, tilsyn, beregning af priser og opfølgning på økonomi, borger- og brugerhenvendelser, samt politiske forespørgsler, udstedelse af gravetilladelser og opfølgning på disse fylder også en del. Derudover udarbejder vi sagsfremstillinger til det politiske behandling og deltager i diverse tværgående projekter i forvaltningen.
Om jobbetDu får en vigtig rolle i vores team inden for drift, hvor samarbejde, faglighed og fokus på borgerne er i centrum. Vi er en lille organisation så der er gode muligheder for at prøve kræfter med forskellige typer af opgaver og udvikle sig fagligt. Dine opgaver vil variere, men hovedsageligt omfatte:
- Drift af asfalt- og grusveje samt broer
- Vedligeholdelse af fortove
- Planlægning og tilsyn af mindre anlægsopgaver
- Udstedelse af gravetilladelser
- Vintertjeneste
- Borgerhenvendelser
- Du har gode faglige kvalifikationer inden for flest mulige af de nævnte arbejdsområder
- Du har gode kommunikative evner, både mundtligt og skriftligt.
- Du færdes hjemmevant i Microsoft Office
- Du kan mestre borgerhenvendelser med venlig imødekommenhed.
- Du har gyldigt kørekort.
Yderligere oplysninger:
Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst. Der er tale om en 37-timers stilling med arbejdssted i Allingåbro. Vi har flexordning, kantineordning og mulighed for hjemmearbejdsdage.
Ansøgning fremsendes via Emply, og skal være os i hænde senest tirsdag den 26. december 2023Vil du vide mere om stillingen, så kontakt vejingeniør Stig Jarl Jensen, tlf.: 20 75 15 03, eller driftsplanlægger Kim J. Hansen, tlf.: 20 75 15 02
Vores Norddjurs
I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.
De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden.
Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her:
Vores Norddjurs - Organisations- og ledelseskodeks
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Norddjurs Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Norddjurs Kommune, Kirkestien 1, 8961 Allingåbro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5949791