JH Entreprise & Service har åbent 24-7

Profilbillede
dato

Jens Hougaard er egentlig uddannet landmand, og han har arbejdet som landmand fra 14-års alderen. Da han rundede de 24, fandt han dog ud af, at han ikke skulle være landmand resten af livet.

”På det tidspunkt arbejdede jeg på en maskinstation med en entreprenør, og der blev jeg bare bidt af arbejdet som entreprenør. Jeg trivedes ikke med det arbejde, jeg lavede den gang, og jeg synes, det var spændende med de mange forskellige opgaver, man fik lov til at lave som entreprenør.”

De sidste tre år har Jens arbejdet som selvstændig med sit eget entreprenørfirma JH Entreprise & Service. Firmaet laver alt fra små opgaver for private til større opgaver for firmaer.

”Vi laver en del ”Fru Jensen” -opgaver, og jeg er rigtig glad for at få lov til at lave disse opgaver. Det er de opgaver, som kommer år efter år, og hvor man bliver inviteret på kaffe og en snak. Jeg kan bedst lide at lave de små og mellemstore opgaver. Det med at være samme sted i to uger er ikke noget for mig.”

Der er heller ikke en dag, der er ens i JH Entreprise & Service. De laver nemlig alt fra terrasser, indkørsler og haveanlægning til støttemure og jord/beton. De assisterer endda også med indvendig og udvendig kloak, hvor de har en aftale med en certificeret kloaklægger.


”Da jeg er uddannet landmand, så er det hele selvlært. Jeg har lært det ved at gå med nogle andre, og jeg har haft nogle gode læremestre. Men jeg har lært rigtig meget ved bare at kaste mig ud i det. Hvis det så ikke er blevet godt, har jeg lavet det om, til jeg har lært det. Jeg synes, det er en rigtig sund måde at lære tingene på.”

I dag har Jens to ansatte udover sig selv i JH Entreprise & Service, og det er vigtigt for ham, at det er et ungt team, der har det godt med hinanden.

”For mig handler det ikke om at have ti mennesker ansat. Jeg vil hellere have få gode - end ti dumme ansat. Derudover er det vigtigt for mig, at vi er et ung team, og at vi har det godt med hinanden. Der skal være plads til at have det sjovt, men også plads til at have en dårlig dag, så længe man bare siger, at man har en dårlig dag, så vi andre kan tage hensyn til det.”

Til spørgsmålet om, hvad der er vigtigst for Jens i sin virksomhed, svarer han: troværdighed. Den gode kundekontakt er for Jens en af grundstenene i sin virksomhed.

”For mig er det vigtigt, at vi kommer til den aftalte tid, udfører opgaverne til punkt og prikke. Jeg kører gerne ud til kunderne en ekstra gang. Hellere køre en gang for meget end en gang for lidt. Det er også vigtigt for mig, at kunderne ved, at min forretning har åbent 24-7. Også i weekender og ferier.”

Dette indhold er annoncørbetalt og er produceret i samarbejde med en annoncør.
Kilde: JH Entreprise & Service // Jens Hougaard