Erfaren økonomimedarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Erfaren økonomimedarbejder på 30 timer

Vi søger en ny kollega til vores administrative team i Familiehuset, Forebyggelse og Tidlig Indsats og Sundhedsplejen

  • Har du erfaring med håndtering af daglig driftsøkonomi og budgetopfølgning?
  • Er du ambitiøs, dygtig og en god kollega?
  • Kan du se dig selv i et job med bred økonomisk faglighed?

Du bliver en del af en velfungerende administration, hvor tre administrative medarbejdere løser mange opgaver i fællesskab og dækker ind for hinanden. Du vil dog overvejende varetage opgaver relateret til budget og økonomi, dette i et meget tæt samarbejde med ledelsen. 

Du vil bl.a. skule understøtte vores ledere i de tre afdelinger i forhold til

  • Økonomi
  • Budgetopfølgning 
  • Budgetlægning i samarbejde med lederen
  • Ledelsestilsyn
  • Ledelsesinformation
  • Regnskabsanalyse
  • Mellemkommunale afregninger
  • Refusionsopgørelser
  • Afstemninger
  • Bogføring af bilag

Opgaver der løses i fællesskab og mest ved ferie og sygdom er: 

  • Telefonbetjening af brugere, samarbejdspartnere og personale
  • Sags-og opgaveregistrering, samt journaliseringsopgaver i Nexus
  • Indkøb
  • Diverse ad hoc administrative opgaver
Vi tilbyder:
  • En spændende stilling, hvor du vil få ansvaret for den daglige økonomiske understøttelse samt budgetopfølgning på aftaleenheden i samarbejde med ledelsen
  • Grundig oplæring både af centralt ansatte men også af de to andre administrative medarbejdere
  • Mulighed for at planlægge egen arbejdsdag
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling
  • Et godt arbejdsmiljø, hvor vi har en fri og respektfuld omgangstone.
  • En dagligdag med plads til kollegialt samvær.
Vi ønsker os en kollega der:
  • Er talstærk og har regnskabsforståelse
  • Har indgående kendskab til Excel
  • Har gode digitale kompetencer og et digitalt mindset
  • Er nysgerrig, engageret, initiativrig og analytisk
  • Er systematisk, målrettet og har overblik
  • Er serviceminded og har gode formuleringsevner
  • Har erfaring med økonomistyring
  • Har lyst til at indgå i udviklingsopgaver når de byder sig 
  • Har relevant administrativ uddannelse inden for økonomi
  • Har erfaring med ERP-systemer (vi anvender KMD OPUS Rollebaseret og MFR)

Vi forestiller os, at du har relevant erfaring og interesse i de beskrevne opgaver, herunder gerne erfaring med offentlig økonomistyring. Uddannelsesmæssigt kan du være kontoruddannet med speciale i offentlig administration, evt. suppleret med relevant videreuddannelse som fx kommunom- eller diplomuddannelse. Du kan også have taget en anden uddannelse som fx. Administrationsøkonom, Finansøkonom eller Administrationsbachelor. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende – det er derimod din erfaring, kompetencer, faglighed og tilgang til opgaveløsningen.

Lidt om os
Forebyggelse og Tidlig Indsats, Familiehuset og Sundhedsplejen består af 4 fysiske afdelinger, beliggende i Grenå og Allingåbro. Du vil få fysisk base i sekretariatet på Markedsplads 6 i Allingåbro, og ca. en gang om ugen skulle løse opgaver i Grenaa.

Forebyggelse og Tidlig indsats, Familiehuset og Sundhedsplejen er en serviceminded og dynamisk aftaleenhed under Socialområdet. Aftaleenheden har et ledelsesteam på 4, en leder, samt 3 afdelingsledere. Personalegruppen er bredt tværfagligt sammensat og består af ca. 65 medarbejdere, der arbejder målrettet på at skabe de bedste udviklings- og opvækstbetingelser for børn. Desuden er der et stort antal eksternt ansatte.

Stillingen er på 30 timer og ønskes besat 1. oktober 2023. 
Løn og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst.

Dit arbejdssted er markedsplads 6, Allingåbro 

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af aftaleenheden Marianne Bækager på tlf. 31 41 01 02 (træffes ikke i uge 30,31,32) Eller afdelingsleder Ann Langberg på tlf. 23 33 19 92  (træffes ikke i uge 28,29,30)

Ansøgningsfrist den 14. august 2023.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 23. august 2023.   

 

Vores Norddjurs

I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.

De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden. 

Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her: 

Vores Norddjurs - Organisations- og ledelseskodeks

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Norddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid

-Arbejdsgiver:

Norddjurs Kommune, Markedsplads 6, 8961 Allingåbro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://norddjurs.career.emply.com/ad/erfaren-okonomimedarbejder/v30b7z/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5873586

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet