Driftsplanlægger

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ny kollega til drifts- og anlægsopgaver, inden for vej & grønne områder

Har du lyst til et spændende arbejde med mange forskellige opgaver indenfor grønne områder, og vil du gerne arbejde på en fantastisk arbejdsplads med gode kolleger, højt til loftet og med mulighed for hjemmearbejde? Så skal du læse videre her!

Først lidt om os…

På driftskontoret er vi fem medarbejdere, både nye og mere erfarne kræfter, som alle hjælper hinanden. Vi vægter faglig sparring, samarbejde og et godt arbejdsmiljø højt. Teamet er en del af afdelingen Vej og Ejendom, som er fordelt på følgende områder: Ejendomsgruppen, administration, udvikling, vejgruppen og driftskontoret. 

I afdelingen har vi en uhøjtidelig omgangstone og en flad organisationsstruktur. Der er stor tillid til medarbejderne, som kommer til udtryk gennem frihed, ansvar og selvstændighed – herunder mulighed for ugentlig hjemmearbejdsdag mv. Der er gode muligheder for at løbende deltagelse i relevante kurser, konferencer og faglige netværk. 

Det faglige vi arbejder med…

Driftskontoret har ansvaret for udarbejdelse af driftsgrundlag for kommunens veje og grønne områder. Opgaverne består hovedsageligt i udformning af driftsplaner, tilsyn, beregning af priser og opfølgning på økonomi, borger- og brugerhenvendelser, samt politiske forespørgsler. Derudover udarbejder vi sagsfremstillinger til politisk behandling og deltagelse i diverse tværgående projekter i forvaltningen.

Om jobbet

Du får en vigtig rolle i vores team inden for drift, hvor samarbejde, faglighed og fokus på borgerne er i centrum. Vi er en lille organisation, så der er gode muligheder for at prøve kræfter med forskellige typer opgaver og udvikle sig fagligt. Dine opgaver vil variere, men hovedsageligt omfatte: 

  • Administration af fritrum
  • Græsklipning 
  • Renhold
  • Idrætsanlæg
  • Økonomistyring på områderne
  • Borgerhenvendelser for hele området
  • Udviklingsplaner for grønne områder
Dine kvalifikationer:
  • Du har gode faglige kvalifikationer inden for flest mulige af de nævnte arbejdsområder
  • Du har gode kommunikative evner, både mundtligt og skriftligt.
  • Kan mestre borgerhenvendelser med venlig imødekommenhed.
  • Har kørekort B og kan være mobil i hele kommunen. 
Yderligere oplysninger

Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst. Der er tale om en 37-timers stilling med arbejdssted i Allingåbro. Vi har flexordning, kantineordning og mulighed for hjemmearbejdsdage. 

Ansøgning fremsendes via Emply, og skal være os i hænde senest tirsdag den 26. december 2023.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 3, forventet tiltrædelse 1. marts eller efter aftale.

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt en af driftsplanlæggerne:

Landskabsarkitekt Ellen Holmboe, tlf.: 20 75 15 30, eller jordbrugsteknolog Pia Heidemann, tlf.: 20 75 15 24

 

Vores Norddjurs

I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.

De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden. 

Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her: 

Vores Norddjurs - Organisations- og ledelseskodeks

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Norddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Norddjurs Kommune, Kirkestien 1, 8961 Allingåbro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5949799

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet