Norddjurs Kommune søger en ny projektassistent til Ejendomscenteret. Med tiltrædelse d. 1. januar 2025.
Vi søger en kollega med erfaring indenfor dataindsamling til større tværgående projekter. Vi kan tilbyde dig en arbejdsplads med højt til loftet, stor fleksibilitet, en sund balance i arbejdsliv og privatliv, samt en rigtig god samarbejdskultur. Vi gør hinanden gode, og det er vi stolte af.
Som projektassistent kommer du til indgå i Ejendomscenteret, der til daglig varetager en bred vifte af opgaver indenfor bygningsvedligeholdelse, byggeteknisk rådgivning, boligadministration og generel udvikling indenfor ejendomsforvaltningsområdet. Du vil således blive en del af en afdeling på 15 medarbejdere, som arbejder i underliggende teams indenfor, tekniske installationer, bygningskonstruktioner, grundsalg og ejendomsforvaltning samt boligadministration. I afdelingen vil du blive en nøglefigur til at indsamle og ajourføre data på de mange kommunale ejendomme.
I Ejendomscenteret arbejder vi altid på at udvikle og forbedre eksisterende arbejdsgange, og du vil med din faglighed også skulle bidrage til denne udvikling i samspil med dine kollegaer og din nærmeste leder.
De primære arbejdsopgaver er:- Registrering brugs- og vedligeholdelses. data på de kommunale ejendomme.
- Udarbejdelse af D&V-planer, og arbejdsbeskrivelser til den daglige drift på de kommunale. administrationsejendomme, i samråd med Ejendomscenterets byggesagkyndige.
- Diverse ad-hoc opgaver.
- Forefaldende relevante bestilleropgaver på ejendomsområdet.
- Er interesseret i og har erfaring med ovenstående opgaver.
- Har gode it-kompetencer.
- Er nysgerrig, engageret, initiativrig og analytisk.
- Er systematisk, målrettet og har overblik.
- En varieret arbejdsdag med fleksibel arbejdstid
- Dygtige og engagerede kollegaer
- En grundig introduktion til opgaverne, og
- Et spændende fagområde med gode udviklingsmuligheder
Stillingen er på fuld tid og ønskes besat hurtigst muligt. Dit arbejdssted vil være Kirkestien 1, 8961 Allingåbro. Løn og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist den 11. december 2024Spørgsmål til stillingen kan rettes til afdelingsleder Omar Karsbek på telefon: 51 18 06 93
Norddjurs Kommune har ca. 38.000 indbyggere, og er et fantastisk naturområde med strand og vand, og skove, heder og marker. Norddjurs Kommune er dog andet og mere end sin pragtfulde natur. Der bygges nyt og investeres, blandt andet på Grenaa Havn, som allerede nu med til at sparke gang i vækst og beskæftigelse i Norddjurs. Kommunen understøtter også væksten på flere fronter, f.eks. gennem omfattende byggeri af moderne ældreboliger, ved at skabe gode rammer for ungdomsuddannelser, byudvikling, tiltrækning af tilflyttere og meget andet. Gennem åbenhed, dialog og ligeværdighed ønsker kommunen, at fremme en kultur, hvor den sunde fornuft er synlig i hverdagen, og hvor der er plads til prøvehandlinger
Vores Norddjurs
I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.
De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden.
Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her:
Vores Norddjurs - Organisations- og ledelseskodeks
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Norddjurs Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Norddjurs Kommune, Kirkestien 1, 8961 Allingåbro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6157469