Barselsvikariat til administrativ medarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Barselsvikariat til administrativ medarbejder i Vej og ejendom

Norddjurs Kommune søger en HK-medarbejder til et etårig barselsvikariat på 37 timer om ugen med start snarest muligt og senest den 1. december 2023.

Om stillingen

Som  kontor medarbejder i Vej og ejendom vil du blive en del af et team af dygtige og engagerede medarbejdere, der arbejder med en bred vifte af økonomi-, administrations- og udviklingsopgaver.

I stillingen vil du skulle deltage i følgende opgaver:

  • Økonomi:
    • Fakturering af kommunale fakturaer
    • Bogføring af kommunale regnskaber
    • Økonomistyring af kommunale budgetter                     

 

  • Kollektiv trafik:
    • Køreplanlægning m.v. 
    • Administration
    • Borgerkontakt

Derudover vil du komme til at arbejde med:

  • Administration af timer registret af medarbejdere
  • Journalisering og oprettelse af sager
  • Indkøb og administration i forhold til kontorhold
  • Ledelsestilsyn
Kvalifikationer

Vi søger en nysgerrig kollega med lyst til at kaste sig ud i en bred vifte af opgaver. Vi forventer, at du har en relevant uddannelse inden for økonomi eller administration, og at du har erfaring med de fleste af de opgaver, der er beskrevet ovenfor. Du er en struktureret og ansvarsbevidst medarbejder, der er god til at arbejde selvstændigt og i team. Du har gode kommunikationsevner, både mundtligt og skriftligt.

Om os

I Vej og ejendom er vi ca. 110 medarbejdere, der arbejder med en bred vifte af anlægs, drift og vedligeholdelsesopgaver på kommunale bygninger, grønne arealer, veje, kollektiv trafik og Grenaa-Anholt færgen m.m.

Vi har et tæt samarbejde på tværs af teams og afdelinger. Vores fælles mål er at skabe de bedste rammer for vores borgere, politikere og gæster. Vi er en tværfagligt orienteret arbejdsplads, der samarbejder effektivt imellem afdelinger. Vi har en god tone, respektfuld dialog, og vi er altid åbne for nye ideer.

Du kommer til at være en del af vores administrations- og økonomistyringsteam. Teamet spiller en helt central rolle for at vores afdeling kan fungere og levere indenfor vores ansvarsområder. Du bliver en del af et velfungerende team på fire HK-medarbejdere, der er kendetegnet ved stor hjælpsomhed og tværgående tillid.

Har du spørgsmål?

Du er velkommen til at kontakte Souschef Mads Holm-Petersen på telefon 20 75 15 20 hvis du har spørgsmål til stillingen.

Ansøgningsfrist

Ansøgning med relevante bilag sendes så den er modtaget senest den 15. oktober 2023.

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

Vores Norddjurs

I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.

De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden. 

Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her: 

Vores Norddjurs - Organisations- og ledelseskodeks

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Norddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Norddjurs Kommune, Kirkestien 1, 8961 Allingåbro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5912818

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet