Administrativ medarbejder med flair for økonomi

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vores kunde arbejder med alt indenfor stål- og maskinindustrien, og udfører alt fra små reparationer til komplette innovative løsninger på større projekter.

Lige nu søger virksomheden en ambitiøs kandidat som er villig til at tage ansvar og vil være med til at skabe succes.
Som administrativ medarbejder vil du have en central rolle i den daglige drift, samt den økonomiske styring af virksomheden. 

Du kommer til med at få ansvar for en meget bred vifte af administrative- og økonomiske opgaver. Herunder kan der nævnes lønadministration og timeregistrering, behandling af sagsnumre og fakturaer, bankbetalinger, afstemning af bank, opsætning af økonomiske rapporter, momsindberetning/-afregning og klargøring af årsregnskab i samarbejde med revisor. Desuden vil du indgå i møder med det økonomiske overblik over sagsomkostninger og driftsresultat.

Derudover vil der være en del administrative ad-hoc opgaver, som ajourføring af biler og dieselkort, indkøb af kontorartikler og rengøringsprodukter, og godkendelser med brug af firma MitID, e-boks mm. 
Virksomheden skal til at skifte regnskabssystem, hvor du er med til koordinering og implementering af det nye system.

Den ideelle kandidat er struktureret og kan bevare roen i de til tider hektiske situationer. Du tager ejerskab og finder stolthed i dit arbejde. Du går op i præcision og har det store overblik.

Du bliver en del af et team på kontoret og samarbejder med de øvrige kontormedarbejdere, samt en studentermedhjælper.

Virksomheden kan tilbyde dig en spændende stilling, hvor du har en stor indflydelse på hverdagen og har en del medbestemmelse. Der er rige muligheder for udvikling og at vokse i stillingen.

Du får nogen gode og engagerede kollegaer som hjælper hinanden hvor de kan.

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer og starter som et 'Try and Hire' forløb. 

Kunne det være noget for dig?
Søg stillingen via ansøgningsknappen. Ansøgninger sent på mail bliver slettet og kommer ikke i betragtning. 

Tiltrædelse
Vi holder samtaler løbende og søger gerne en kandidat som kan starte hurtigst muligt, eller efter aftale. Derfor opfordrer vi til at søge snarest, hvis du er interesseret i stillingen. 

Kontakt
Du er meget velkommen til at kontakte Heidi Gudrunardottir på mobil: 44 12 58 63, hvis du har spørgsmål til stillingen. 

Medarbejderne er certificeret af VikarBranchen. Det betyder at vi som vikarbureau skal leve op til en række krav, og at vi som minimum følger den gældende overenskomst. Du er i gode hænder hos os.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Norddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Medarbejderne ApS, Toldboden, 8800 Viborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://medarbejderne.peopletrust.dk/candidate/?module=candidateweb&page=Job&action=readMore&jobId=1015093

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5883491

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet